Sanal Santral Hizmeti



PBX yani Private Branch Exchange, Kısaca Özel Santral demektir.Şirketler kendi PBX santral sistemine sahip olduklarında, personelleri için ihtiyacı olan iç ve dış telefon aramalarını bu telefon sistemi üzerinden gerçekleştirirler.Ne var ki bunda? Benim küçük bir ofisim var, birkaç da personelim var, çağırdık santralciyi, bize bir santral kur dedik, adamlar geldi kurdu, aramızda da görüşüyoruz, dışarıyı da arıyoruz, hiç öyle
PBX vs süslü sözlerle kimseye de hava atmıyoruz diyebilirsiniz. : )

O zaman IP PBX nedir, eski PBX sistemlerinden farkı nedir, kısaca irdelemeye çalışalım.

IP PBX, PBX sistemlerine İnternet protokolü eklenmesinden oluşmaktadır.

Peki, ofisimizdeki PBX sistemimize yani santralimize IP ( Internet Protokolü ) eklenirse ne olur?
Şirketinizdeki dâhili telefonunuza evinizden internet üzerinden bağlanıp sanki ofisinizdeymiş gibi
telefon açabilir, size gelen telefonları cevaplayabilirsiniz.

( İstanbul da kar yağışı nedeni ile iletişimin mümkün olmadığı bir günde işe gelemeyen 16
çağrı merkezi personelinin, evinden, iş yerinde ki masasında oturuyor gibi telefonlarını yanıtlayıp
destek verdiğini, şirketin hiçbir zarara uğramadığını ve aksine bu değişikliğin personel üzerinde ki
olumlu etkilerini yaratıyor )

İstanbul, Ankara, Antalya vs değişik il, ilçe ve yerlerde ki şubelerinizi bir birlerine bağlayabilir,
tüm şubeleriniz arasında ücretsiz görüşebilir, telefon görüşmelerinizin dinlenme riskini sıfır’a
indirebilirsiniz.

Türk Telekom telefon şebekesini kullanmak yerine TT dan çok daha ucuz hizmet veren şirketimiz BULUTSES alt yapısını kullanarak telefon görüşmeleriniz için ödediğiniz fatura tutarlarını minimum %50 azaltabilirsiniz.

İşte IP PBX geleneksel telefon santrallerine internet protokolü kullanabilme yetisini kazandırmaktadır. Yukarıda ki örnekler en can alıcı bir iki özellikleri belirtmektedir.

Yeri gelmişken değinmeden geçemeyeceğim, günümüz yeni nesil pbx sistemleri telefon karşılayıp hoş geldiniz beş gittiniz, dâhili numarayı biliyorsanız tuşlayınız diye bilinen telefon bağlama sistemlerinden çok farklıdır.

Bir çok hastane hasta randevu işlemlerini
Tüm bankalar, telefonla bankacılık işlemlerini
Geleceğe ve müşterisine yatırım yapan birçok şirket, müşteri ilişkilerini bu yeni nesil programlanabilen PBX sistemleri ile gerçekleştirmektedir.

Bu PBX sistemleri kurumun ya da şirketin ihtiyaçları neyi gerektiriyorsa o şekilde programlanabilip, minimum iş yükü ve hata, maksimum performans ve müşteri memnuniyeti sağlamaktadır.

Daha Fazla Bilgi İstermisiniz?

Demo Talebi

Demo talebinde bulunarak sistemimizi test edebilir tüm özellikleri sınırsızca deneyebilirsiniz.